مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-23سياسي

22 بهمن ایستگاه تاریخی تحولات کشور است


استاندار لرستان 22 بهمن را یوم الله حقیقی و ایستگاه تاریخی در تاریخ تحولات کشور دانست و گفت: یکی از الگوسازی های انقلاب تبیین درست جایگاه و ادبیات شهید است.

- فرهاد زیویار در جلسه ستاد دهه فجر استان لرستان در سخنانی انقلاب اسلامی ایران را انفجار نور به معنای واقعی کلمه دانست و اظهار کرد: 22 بهمن یوم الله حقیقی و ایستگاه تاریخی در تاریخ تحولات کشور است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوران قبل از خود نیست، ادامه داد: در برنامه های دهه فجر باید تمام ظرفیت ها در کنار هم قرار گیرد تا بتوانیم در مقابل هجمه های رسانه ای دشمنان مقاومت کنیم.

زیویار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه ای بود که به رهبری و هدایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رقم خورد، 22 بهمن را نقطه عطفی دانست که پاشنه تاریخ این مرز و بوم را تغییر داد و گفت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی بود که با رهبری امام راحل(ره) به پیروزی رسید کمااینکه بنیانگذار انقلاب عنصری از باطن خود مردم بود و به چنان مقامی رسیده بود که جایگاه نائب امام معصوم را پیدا کرده بود.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مستقل از زور، شمشیر و تفنگ بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران آن قدر اهمیت دارد که کتاب هایی که راجع به انقلاب خارج از کشور به نگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن ایستگاه تاریخی تحولات کشور است

22 بهمن ایستگاه تاریخی تحولات کشور است