مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-23سياسي

لزوم تقویت معنویت در کارکنان نیروی انتظامی


تجهیز نیروهای پلیس به فناوری های روز از اولویت های نیروی انتظامی است اما در کنار آن بُعد معنویت نیز باید تقویت شود.

- به گزارش، سردار سرتیپ حسین اشتری صبح یکشنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن پلیس کشور که در مرکز تربیت و تعالی شهید مطهری مشهد برگزار شد، با بیان این که نیروهای مسلح در تراز انقلاب اسلامی باید مسیر قرآنی در پیش بگیرند، اظهار کرد: نیروی انتظامی خود را حافظ ارزش های انقلاب و جان، مال و ناموس مردم می داند.

وی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی کشور برای برقراری بالاترین میزان امنیت و رفاه برای مردم کشور، تجهیز نیروهای پلیس به فناوری های روز را از اولویت های کاری این نیرو برشمرد و ادامه داد: استفاده از فناوری های رو و کارکنان توانمند از اولویت های ما است اما در کنار آن بُعد معنویت نیز باید تقویت شود.

فرمانده کل انتظامی کشور، رمز پیروزی در دفاع مقدس را توکل بر خدا و معنویت دانست و گفت: دشمن با وجود تجهیزات و امکانات برتر نسبت به ما شکست خورد زیرا ما در مقابل آنان با خداباوری و معنویت قرار گرفتیم.

وی با بیان این که برای موفقیت و پیشرفت در زندگی فردی و اجتماعی باید به قرآن و معنویت تمسک بجوییم، خاطرنشان کرد: ناجا سازمان انسان محور است و ابعاد اجتماعی این نهاد از سایر سازمان ها بیشتر است و از آنجا که با اقشار مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت معنویت در کارکنان نیروی انتظامی

لزوم تقویت معنویت در کارکنان نیروی انتظامی