مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-23سياسي

برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی با سخنرانی رییس جمهور در قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اعضاء شورای عالی کنگره شهدای روحانی کشور پیش از ظهر امروز با حضور در مدرسه علمیه معصومیه با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها به ارائه گزارشی از فعالیت کنگره 4000 شهید روحانی کشور پرداخت و گفت: این ستاد بیش از دو دهه با 35 کنگره استانی و 171 یادمان شهدا در حال فعالیت بود که به خاطر کرونا تعطیل شد.

وی با اشاره به روحیه ولایی و انقلابی مدیر حوزه های علمیه به تاکید رهبرانقلاب پیرامون اثرگذاری بیشتر کنگره شهدای روحانی پرداخت و بیان کرد: در دیداری که با رهبر انقلاب داشتیم ایشان به اثرگذاری و هدفمند بودن کنگره تاکید داشتند و بیان کردند در قم برگزار شود.

در ادامه این دیدار سردار محبی معاون فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به ارائه گزارشی از فعالیت هنری و تبلیغی کنگره 4000 شهید روحانی پرداخت و بیان کرد: اول اسفند این مراسم با سخنرانی آیت الله رییسی رییس جمهور کشور در مصلای شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی با سخنرانی رییس جمهور در قم

برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی با سخنرانی رییس جمهور در قم