مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-23سياسي

سنگدوینی: حذف ارز ترجیحی بدون سازوکار معین مشکلات زیادی به دنبال دارد


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تاکید کرد: حذف ارز ترجحی بدون در نظر گرفتن سازوکارهای مشخص مشکلات زیادی برای مردم به ویژه دهک های پایین جامعه ایجاد خواهد کرد.

- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تاکید کرد: حذف ارز ترجحی بدون در نظر گرفتن سازوکارهای مشخص مشکلات زیادی برای مردم به ویژه دهک های پایین جامعه ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رمضانعلی سنگدوینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: خبرهای رسیده حاکی از لغو سفر رییس جمهور به استان گلستان است.

مردم چشم انتظار رییس جمهور هستند.

نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس همچنین گفت: حذف ارز ترجیحی بدون در نظر گرفتن سازوکار مشخص مشکلات زیادی برای مردم به ویژه قشر ضعیف و دهکهای پایین جامعه ایجاد می کند کمیسیون تلفیق به این موضوع توجه داشته باشد.

وی در ادامه گفت: هیات رییسه مجلس باید به همسان سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی، پیمانی و حجمی توجه داشته و این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

وی در تذکری به رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: بیشتر مردم استان گلستان در سه دهک پایین جامعه هستند.

16.

6 خانواده در استان گلستان تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی می باشند؛ 40 درصد مردم استان فقیر بوده و تحت پوشش هیچ سازمانی نیستند؛ چگونه در بودج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگدوینی: حذف ارز ترجیحی بدون سازوکار معین مشکلات زیادی به دنبال دارد

سنگدوینی: حذف ارز ترجیحی بدون سازوکار معین مشکلات زیادی به دنبال دارد