مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-23سياسي

موسوی: مجلس از جزییات توافق ایران با چین و روسیه اطلاعی ندارد


نماینده مردم لامرد در مجلس به استناد به اصل 77 قانون اساسی به لزوم مصوب شدن توافقات بین المللی ایران با چین و روسیه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت که مجلس از جزییات توافق های اخیر بی خبر است.

- نماینده مردم لامرد در مجلس به استناد به اصل 77 قانون اساسی به لزوم مصوب شدن توافقات بین المللی ایران با چین و روسیه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت که مجلس از جزییات توافق های اخیر بی خبر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید موسی موسوی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در مورد دور جدید مذاکرات وین گفت: وزارت امور خارجه ایران باید این پیام را مخابره کند که جهان فقط چند کشور مستکبر غربی نیست.

کشورهای دیگر به ویژه همسایگان ما ظرفیت بزرگی برای افزایش مبادلات اقتصادی دارند.

مجلس از جزییات توافق ایران با روسیه و چین اطلاعی ندارد نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس یازدهم با اشاره به شعار نه شرقی نه غربی گفت: عقد قرارداد بین دولت ایران و سایر کشورها مثل چین و روسیه، مطابق اصل 77 قانون اساسی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد اما تاکنون مجلس از جزییات توافقات اطلاعی ندارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در مورد همسان سازی حقوق بارنشستگان گفت: بازنشستگانی هستند که حقوقشان به دو - سه میلیون تومان هم نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: مجلس از جزییات توافق ایران با چین و روسیه اطلاعی ندارد

موسوی: مجلس از جزییات توافق ایران با چین و روسیه اطلاعی ندارد