مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-23اقتصادي

بهره برداری از مجموعه ورزشی معلولین شهرکرد در گرو تخصیص اعتبار


مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت 98 درصدی مجموعه ورزشی معلولین شهرکرد، گفت: به منظور فضاسازی و خرید تجهیزات نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار هستیم.

- نرگس عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به پیشرفت 98 درصدی مجموعه ورزشی معلولین شهرکرد، گفت: به منظور محوطه سازی و خرید تجهیزات کامل نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 700 میلیون تومان از اعتبارات ملی در دولت قبل برای این پروژه تصویب شده بود، ادامه داد: هم اکنون با پیگیری هایی که از طریق معاونت امور توسعه سازمان بهزیستی انجام شده امیدواریم به زودی اعتبار موردنظر تخصیص پیدا کند.

وی افزود: همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با استاندار 300 میلیون تومان از اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه مجموعه ورزشی معلولین شهرکرد اختصاص می یابد.

عسگری اضافه کرد: این میزان اعتبار برای محوطه سازی، مناسب سازی و همچنین خرید تجهیزات کامل برای معلولین هزینه خواهد شد.

ساخت مرکز جامع معلولین در شهرکرد وی با اشاره به واگذاری چندین قطعه زمین از سوی خیرین به بهزیستی استان، عنوان کرد: اما چون زمین خیری است اعتبارات ساخت هم باید خیری باشد از این رو مکاتباتی با تهران صورت گرفته است تا بخشی از هزینه های ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مجموعه ورزشی معلولین شهرکرد در گرو تخصیص اعتبار

بهره برداری از مجموعه ورزشی معلولین شهرکرد در گرو تخصیص اعتبار