مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-23اقتصادي

احداث پروژه های بزرگ در زنجان منوط به تامین آب از طریق تصفیه خانه ها


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: احداث پروژه های بزرگ در زنجان منوط به تامین آب آن ها از طریق تصفیه خانه ها است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: احداث پروژه های بزرگ در زنجان منوط به تامین آب آن ها از طریق تصفیه خانه ها است.

ناصر فغفوری صبح امروز (3 بهمن ماه) در جمع مسئولان ابهر با بیان اینکه سیاست اتخاذ شده برای تامین آب برای پروژه های بزرگ در استان این است که احداث این قبیل پروژه ها منوط به تامین آب آن ها از طریق تصفیه خانه های شهرها خواهد بود، اظهار کرد: در همین راستا شهرستان های زنجان، خدابنده، ابهر و خرم دره جزو اولویت ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه برای تصفیه خانه شهر زنجان نیز تامین آب واحدهای فولادی مستقر و محدودیت و ممنوعیت استفاده از چاه های آب سیاستی است که دنبال می شود، ادامه داد: این موضوع در دستور کار شرکت آبفا نیز قرار دارد.

رییس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه در شهر صایین قلعه یکی از بزرگ ترین واحدهای تولیدی نخ و ریسندگی واقع شده است، افزود: این واحد فقط در فاز نخست خود که فاز عملیاتی آن نیز محسوب می شود بیش از 5000 نفر اشتغال زایی داشت که در فاز نهایی این تعداد به 10 هزار نفر خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پروژه های بزرگ در زنجان منوط به تامین آب از طریق تصفیه خانه ها

احداث پروژه های بزرگ در زنجان منوط به تامین آب از طریق تصفیه خانه ها