مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-23دانش

کلاس های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی حضوری برگزار می شود


رییس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی گفت: با بهبود شرایط ویروس کرونا و واکسیناسیون عمومی، از تِرم آینده کلاس های دانشگاه فرهنگیان استان به صورت حضوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو واکسیناسیون عمومی؛ امیدواریم از تِرم آینده کلاس های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی را بتوانیم به صورت حضوری برگزار کنیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی از پیگیری های نماینده مردم اهر و هریس از وزارت علوم جهت ارتقای مرکز آموزش نیروی انسانی شهرستان اهر به پردیس دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: لازم می دانم از پیگیری های نماینده اهر و هریس و فرماندار اهر برای جذب اعتبارات و تجهیزات دانشگاه فرهنگیان قدردانی کنم، چراکه امروز دانشگاه فرهنگیان شهرستان و استان نیازمند حمایت نمایندگان مجلس است.

وی با ذکر این که آمایش سرزمین و آموزش عالی بر همدیگر تأثیر دارند، اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی در حال حاضر 8500 دانشجو معلم و مهارت آموز دارد، همچنین در مرکز آموزش نیروی انسانی شهرستان اهر تنها 500 نفر مهارت آموز داریم که اگر مرکز آموزش نیروی انسانی اهر نبود مجبور بودند تا به مرکز استان یا خارج از استان بروند و این امر پیامدهای اجتماعی و اقتصادی به همراه می داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی حضوری برگزار می شود

کلاس های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی حضوری برگزار می شود