مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 05:022022-01-23دانش

فرصت یک ماهه دانشگاه کانادایی برای بازگشت دانشجویان


با اعلام دانشگاه کانادایی وسترن، اغلب دانشجویان این دانشگاه در پایان ماه با اجرای یک سری استثنائات به دانشگاه بازمی گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گلوبال نیوز، دانشگاه وسترن برنامه های جدیدی را برای اجرا در این دانشگاه اعلام کرد که به دانشجویان دوره های کارشناسی سال دوم، سوم وچهارم و کارشناسی ارشد اجازه می دهد برای از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه حضور پیدا کنند.

موارد استثنایی شامل تمام دانشجویان سال اول مقطع کارشناسی است که قرار است با تاخیر از تاریخ 28 فوریه سال جاری در دانشگاه حضور پیدا کنند.

سارا پریچارد (Sarah Prichard) سرپرست و معاون دانشگاه وسترن گفت: اغلب دانشجویان سال اولی ما در خوابگاه ها و خانه هایی زندگی می کنند که دارای فضاهای مشترک است که خطر انتقال کروناویروس را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: این تصمیم که دانشجویان را به بازگشت به آموزش حضوری سوق دهیم، بر اساس دستورالعمل های کرونایی جدید کانادا است و با توجه به این امر اتخاذ شده که خطر انتقال سویه اُمیکرون کرونا در محیط های پرجمعیت بسیار زیاد است.

پریچارد افزود: ما می خواهیم دانشجویان را در اسرع وقت با خیال راحت به محوطه دانشگاه بازگردانیم و این کار را به گونه ای انجام دهیم که ما را قادر سازد تا پایان ترم زمستانی در محوطه دانشگاه باقی بمانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک ماهه دانشگاه کانادایی برای بازگشت دانشجویان

فرصت یک ماهه دانشگاه کانادایی برای بازگشت دانشجویان