مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 05:022022-01-23سياسي

چگونه پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار وارد شویم؟


عضو هیات علمی پردیس صنعتی شهدای هویزه گفت: ارتقای سطح ظرفیت و آموزه های فردی و کسب مهارت های تخصصی از ضرورت های دست یابی به فرصت شغلی بهتر است.

- دکتر امین آیین مهر در وب نشستی ویژه دانشجویان و دانش آموختگان با موضوع ورود به بازار کار پس از دانش آموختگی، با بیان اینکه حلقه مفقوده آموزش در مؤسسات آموزش عالی، کسب مهارت های تخصصی و روزآمد و مورد تقاضای بازار کار است، بیان کرد: این گسست مانع اصلی توفیق دانش آموختگان در بازار کار محسوب می شود و جبران این نقیصه، شناسایی و کسب این مهارت لازم و ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای کسب این مهارت ها،کارجویان باید مهارت های لازم را از طریق شرکت در کارگاه ها، وب نشست ها و دوره های تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی، فراگیرند.

آیین مهر گفت: هر ساله شمار زیادی از دانش آموختگان جویای کار وارد این بازار می شوند و ناخواسته به رقابت با سایر کنش گران و بازیگران این حوزه می پردازند تا بتوانند موقعیت های بهتری را به لحاظ شغلی از آن خود کنند.

وی افزود: طبیعتاً دانش آموختگان دانشگاه ها به دلیل نداشتن آگاهی کافی از قواعد حاکم بر بازار کار و تخصص مورد تقاضا از سوی کارفرمایان، ناکام و سرخورده به حاشیه رانده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار وارد شویم؟

چگونه پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار وارد شویم؟