مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 02:072022-01-22سياسي

شناخت زیارت عاشورا فرایند حرکت دشمن را خنثی می کند


امام جمعه آبدان به چرایی قرائت زیارت عاشورا اشاره کرد و افزود: در زیارت عاشورا درس هایی است که شیعیان باید هر روز آن را بخوانند.

- ، حجت الاسلام محمود کارگر شنبه شب در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) به چرایی قرائت زیارت عاشورا اشاره کرد و افزود: در زیارت عاشورا درس هایی است که شیعیان باید هر روز آن را بخوانند که اگر زیارت عاشورا و امام حسین علیه السلام که هویت شیعه است را از شیعیان بگیرند معلوم نیست شیعه دوام پیدا کند.

امام جمعه آبدان افزود: یکی از درس هایی زیارت عاشورا، تبیین است، تبیین فرآیند دشمنی و توطئه های جریان های طاغوت با ارزش ها و رهبران الهی است.

وی به سه مرحله مهم ذکر شده در زیارت عاشورا جهت حرکت دشمنان پرداخت و بیان کرد: فرایند حرکت دشمن با جهاد تبیین خنثی خواهد شد.

امام جمعه آبدان به نمونه ای از ترور شاخصه های پیامبر (ص) اشاره کرد و بیان داشت: پس از معرفی امام علی به عنوان جانشین رسول خدا، آمدند شخصیت و جایگاه و شاخصه اصلی پیامبر (ص) که ما ینطق عن الهوی است را ترور کردند و گفتند یا رسول الله این حرف خودت هست یا خدا.

حجت الاسلام کارگر افزود: بعد از آن در سقیفه شخصیت امیرالمومنین (ع) را ترور کردند و او را کنار گذاشتند و عامل نفاق و اختلاف را امیرالمومنین معرفی کردند و آنجا بود که حضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت زیارت عاشورا فرایند حرکت دشمن را خنثی می کند

شناخت زیارت عاشورا فرایند حرکت دشمن را خنثی می کند