مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 23:472022-01-22سياسي

مدیریت بهداشت و درمان کشور قابل تحسین است


جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به عمق خسارت های وارده ناشی از کرونا به مردم اظهار کرد: حدود دو سال درگیر بیماری کرونا هستیم و این بیماری آسیب جدی به مردم وارد کرده است.

  وی با اشاره به غفلت مسوولان دولت دوازدهم در کنترل بیماری کرونا افزود: دولت گذشته با توجه به منابع مالی و همچنین آگاهی و فرهنگ غنی مردم زودتر می توانست اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد تا بیش از این به مردم و اقتصاد کشور آسیب وارد نشود.

  عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه در دولت پیشین نتوانستیم اقدامات اساسی و ریشه ای حول محور مدیریت بیماری کرونا انجام دهیم، تصریح کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت جدید هم تولیدات داخلی رونق گرفته و هم واکسن های وارداتی به موقع و بدون آنکه مشکلاتی از قبیل کمبود منابع ارز داشته باشیم، وارد کشور شده است.

  نماینده مردم رشت و خمام در مجلس یازدهم، مدیریت بهداشت و درمان کشور به ویژه در استان گیلان را قابل تحسین ارزیابی کرد و افزود: استان گیلان در حوزه سلامت به ویژه در پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا توانست رتبه نخست را در کشور کسب کند و به نوعی می توان گفت ختم این بیماری نیز از استان گیلان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بهداشت و درمان کشور قابل تحسین است

مدیریت بهداشت و درمان کشور قابل تحسین است