مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 23:272022-01-22بين الملل

وزیر خارجه کویت: با هماهنگی شورای همکاری به لبنان آمدم


وزیر خارجه کویت در نشست خبری مشترک با همتای لبنانی خود در بیروت گفت که طی هماهنگی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به لبنان آمده و حامل پیام آنها در اعلام همبستگی با ملت لبنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد ناصر المحمد الصباح وزیر خارجه کویت که امروز شنبه به لبنان سفر کرده است، در نشست خبری مشترک با عبدالله بوحبیب همتای لبنانی خود، این سفر را در راستای تلاش های بین المللی برای بازگرداندن اعتماد به لبنان توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالنشره ، المحمد الصباح با بیان اینکه اقدام کویت طی هماهنگی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس انجام شده است، گفت: کشورهای شورای همکاری با لبنان همبستگی دارند و سفرم به لبنان با هدف پشتیبانی و کمک به این کشور برای عبور از دشواری ها و اعتمادسازی است.

او افزود: من سه پیام آورده ام که اولی همدردی با مردم لبنان است و دوم اینکه نمی خواهیم لبنان سکویی برای هجمه به کشورهای عربی و خلیج (فارس) باشد و در امور هیچ کشور عربی دخالت کند و سوم اینکه لبنان باید به تعهدات خود برای ایجاد  اصلاحات مورد نیاز پایبند باشد.

وزیر خارجه کویت با ادعای اینکه دیدگاه کشورش و سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس  قوی بودن لبنان و وفاداری آن به تعهدات بین المللی است، گفت: ما نشانه های مثبتی از ایده هایی که در لبنان ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه کویت: با هماهنگی شورای همکاری به لبنان آمدم

وزیر خارجه کویت: با هماهنگی شورای همکاری به لبنان آمدم