مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 23:122022-01-22سياسي

اجازه ندهیم مشکلات، دستاوردهای انقلاب را کمرنگ جلوه دهد


شاید وجود برخی مشکلات باعث شود تا حقایق و دستاوردهای 43 ساله انقلاب به خوبی نمایان نشود ولی با مرور و تبیین این دستاوردها نباید اجازه دهیم مشکلات موجود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا شامگاه امشب در جشن میلاد حضرت زهرا(س) و امام راحل در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) کامل ترین بانوی هستی و مایه فخر و مباهات زنان عالم است و در تبلیغ دین مبین اسلام و رسالت پیامبر عظیم الشان نقش مهمی را بر عهده داشت.

وی گفت: حضرت امام خمینی(ره) که میلادش مصادف با تولد دخت نبی مکرم اسلام است، این روز را به عنوان روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر نامگذاری کردند و این نامگذاری زیبا و شایسته باعث شد تا جایگاه زن در ایران اسلامی ارتقا یابد.

فرماندار پیشوا افزود: ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم زندگی، روش، منش و سیرت این بزرگوار را الگو قرار داده و از ایشان پیروی کنیم.

تاجیک نوری بیان کرد: زمانی در حجاز و در دوران جاهلیت، دختران را زنده به گور کرده و جایگاهی برای زنان قائل نبودند و زمانی که خداوند این هدیه الهی را به پیامبر و همسرش عطا کرد، جایگاه دختر و زن را به مردم آن زمان شناساند و نسل امامت را از حضرت زهرا (سلام الله علیها) قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم مشکلات، دستاوردهای انقلاب را کمرنگ جلوه دهد

اجازه ندهیم مشکلات، دستاوردهای انقلاب را کمرنگ جلوه دهد