مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:572022-01-22سياسي

پیش فروش مقبره های لوکس خانوادگی در تبریز!


رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پیشنهادم این است پیش فروش مقبره های خانوادگی در وادی رحمت حذف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی در چهل وهفتمین جلسه علنی فوق العاده اظهار کرد: امروزه موضوع مرگ و آیین های آن یکی از فرهنگی ترین پدیده ها بوده که در همین راستا وادی رحمت هم تبدیل به ویترین پایانی زندگی شده است.

وی در ادامه ی سخنان خود بیان کرد: وادی رحمت تبریز از منظر فرهنگی نیازمند بازنگری بوده و باید در این راستا نگرش های جدیدی ایجاد شود.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حذف مقبره های خانوادگی افزود: در دهه های اخیر موضوع پیش فروش مقبره های خانوادگی به پدیده ای تبدیل شده که اگر ما نتوانیم از آن چلوگیری کنیم طبیعتا تداوم یافته و تشدید خواهد شد.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پیشنهادم این است که پیش فروش مقبره های خانوادگی در وادی رحمت تبریز حذف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در جوار گلزار شهدا، مقبره های خانوادگی لوکسی ایجاد شده که باید از این پدیده جلوگیری شود.

رشیدی یادآور شد: همچنین باید ضوابطی برای سنگ قبور از سوی سازمان آرامستان ها تعریف و تعیین شود تا مردم طبق برنامه های این نهاد نسبت به این موضوع اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش مقبره های لوکس خانوادگی در تبریز!

پیش فروش مقبره های لوکس خانوادگی در تبریز!