مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:022022-01-22اجتماعي

مردم از سفرهای غیر ضروری در راه های استان سمنان پرهیز کنند


مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به بارش برف و لغزندگی معابر و همچنین برودت هوا در استان، گفت: مردم از سفر های غیر ضروری در راه های استان سمنان پرهیز کنند.

- ، با بیان اینکه بارش برف و کولاک شدید طی 48 ساعت گذشته در استان سمنان سبب مسدود شدن راه ها و لغزندگی معابر شهری و بین شهری شده است، بیان کرد: مردم از سفرهای غیر ضروری در راه های استان پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه مسیر شاهرود _ توسکستان، خوش ییلاق و شهمیرزاد_ کیاسر همچنان مسدود است، تاکید کرد: عوامل راهداری در تلاش هستند تا مسیرهای مسدود شده را بازگشایی کنند همچنین عوامل امدادی به مسافران و در راه ماندگان به صورت کامل خدمات دهی کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: با توجه به شرایط جوی، رانندگانی که قصد سفر و تردد ضروری در جاده های این استان را دارند، زنجیر چرخ، البسه گرم و سوخت کافی را به همراه داشته باشند و همچنین از سلامت خودرو و بخاری آن اطمینان حاصل کنند.

طاهریان با بیان اینکه مردم به توصیه پلیس و عوامل راهداری توجه داشته باشند، بیان کرد: از هم استانی ها همچنان می خواهیم با توجه به سرد شدن هوا نسبت به صرفه جویی مصرف گاز اهتمام ورزند تا خدایی ناکرده در این زمینه نیز دچار مشکلات نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از سفرهای غیر ضروری در راه های استان سمنان پرهیز کنند

مردم از سفرهای غیر ضروری در راه های استان سمنان پرهیز کنند