مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:372022-01-22سياسي

حفظ عزت نفس مددجویان بهزیستی راه حلی جز خودکفایی و اشتغال ندارد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: حفظ عزت نفس مددجویان بهزیستی راه حلی جز خودکفایی و اشتغال ندارد.

- ایسنا/لرستان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: حفظ عزت نفس مددجویان بهزیستی راه حلی جز خودکفایی و اشتغال ندارد.

احمدرضا دالوند در بازدید از مراکز شبانه روزی بهزیستی شهرستان خرم آباد بیان کرد: حفظ عزت نفس مددجویان بهزیستی راه حلی جز خودکفایی و اشتغال ندارد، بر ضرورت حمایت همه جانبه دستگاه ها از این قشر آسیب پذیر تاکید کرد.

همایون عمودی زاده سرپرست بهزیستی لرستان نیز با بیان اینکه اشتغال پایدار مددجویان با همکاری آموزش های فنی و حرفه ای راهکاری هوشمندانه در جهت محرومیت زدایی است، گفت: باید کاری کنیم که علاوه بر خارج کردن مددجویان از چرخه حمایت بهزیستی کرامت انسانی آنها نیز حفظ شود و از نظر روحی هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نشود.

مهندس کرم الهی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز با بیان اینکه، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی باید با همکاری هم گروهای آسیب پذیر همچون معلولان را برای یک زندگی عادی در جامعه آماده کنند، گفت: باید تلاش کرد تا با فراهم کردن تسهیلات کم بهره و بلاعوض و بسیج امکانات دولتی، جامعه هدف بهزیستی را در تامین مسکن مناسب یاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ عزت نفس مددجویان بهزیستی راه حلی جز خودکفایی و اشتغال ندارد

حفظ عزت نفس مددجویان بهزیستی راه حلی جز خودکفایی و اشتغال ندارد