مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:222022-01-22اجتماعي

هرکدام از قهرمانان ورزشی می توانند علمدار یک حوزه محیط زیست باشند


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هرکدام از قهرمانان می توانند علمدار یک حوزه محیط زیست باشند و کمک کنند تا محیط زیست مظلوم ما حفظ شود.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هرکدام از قهرمانان می توانند علمدار یک حوزه محیط زیست باشند و کمک کنند تا محیط زیست مظلوم ما حفظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورالله مرادی در مراسم افتتاح بوستان المپیک که همزمان با گرامیداشت هفته ملی هوای پاک با شعار هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی، بعد از ظهر امروز با حضور رضا صالحی امیری - رییس کمیته ملی المپیک، سعید محمودی - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و جمعی از مسئولین، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در پارک طبیعت پردیسان برگزار شد، با اشاره به اینکه حدود 12 سال پیش به مانند امروز پردیس مدال آوران را تاسیس کردیم که قرار شد قهرمانان به شکل نمادین اقدام به درختکاری کنند، افزود: خوشحال هستم که امروز این موضوع به شکل وسیعتری تحقق پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: امروزه به معنای واقعی حس می کنیم که لازمه حفظ محیط زیست حضور ورزشکاران در این عرصه و موضوع مهم است.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ما در دوره جدید با توجه به این رویکرد که اساسا نمی توانیم بدون کمک مردم کاری را ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکدام از قهرمانان ورزشی می توانند علمدار یک حوزه محیط زیست باشند

هرکدام از قهرمانان ورزشی می توانند علمدار یک حوزه محیط زیست باشند