مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:222022-01-22اجتماعي

افتتاح مرکز آموزش جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان


مرکز آموزش جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان مرکز آموزش جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان، دومین مرکز آموزش جوارکارگاهی مناطق ویژه کشور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان افتتاح شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در مراسم افتتاحیه مرکز آموزش جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با تبریک میلاد فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: مقام معظم رهبری نسبت به آموزش های فنی وحرفه ای تأکید دارند و بر همین اساس راه اندازی این مرکز جزو اولویت های منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بود.

روح الله بهرامشاهی عنوان کرد: 80 درصد مشاغل در ایران و جهان مستلزم آموزش های فنی وحرفه ای است و در راستای راه اندازی مرکز جوارکارگاهی حمایت های زیادی شد و امیدواریم به اهداف مورد نظر که افزایش و ارتقاء سطح مهارت نیروی کار است، دست یابیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: حرکت خوبی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان رقم خورده و ان شاءالله این حرکت مستمر باشد و بتواند در مهارت آموزی نیروهایی که به مراکز صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز آموزش جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

افتتاح مرکز آموزش جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان