مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:122022-01-22سياسي

دو انتصاب در شورای عالی استانها


رییس شورای عالی استان ها در احکامی سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس و سرپرست مرکز پژوهش و آموزش شورای عالی استان ها را منصوب کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، متن حکم پرویز سروری خطاب به دکتر معصومه آباد بدین شرح است: با استناد به آیین نامه تشکیلاتی کارکنان دبیرخانه شوراهای اسلامی کشور مصوب88/12/16 وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک و نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزنده مدیریت، جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس شورای عالی استان ها منصوب می شوید.

امید است با اتکال به الطاف الهی و در راستای تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در اجرای سیاستها، راهبردها و برنامه های شورای عالی استانها با هماهنگی و همکاری رییس دبیرخانه شورای عالی استان ها موفق و مؤید باشید.

همچنین متن حکم پرویز سروری خطاب به شاهرخ رامین بدین شرح است: با استناد به آیین نامه تشکیلاتی کارکنان دبیرخانه شوراهای اسلامی کشور مصوب88/12/16 وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک و نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزنده مدیریت، جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست مرکز پژوهش و آموزش شورای عالی استان ها منصوب می شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو انتصاب در شورای عالی استانها

دو انتصاب در شورای عالی استانها