مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:022022-01-22سياسي

شکایت از بوریس جانسون به اتهام تهدید اعضای پارلمان


رییس کمیته مدیریت دولتی و امور قانون اساسی مجلس و عضو حزب حاکم محافظه کار روز شنبه از پیگیری و طرح شکایت علیه بوریس جانسون به اتهام تهدید و ارعاب اعضای پارلمان که برای برکناری نخست وزیر تلاش می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری رویترز؛ ویلیام وراگ پیش از این گفته بود که برخی از اعضای این حزب به علت تمایل به سرنگونی جانسون (نخست وزیر) در معرض ارعاب و تهدید نمایندگان دولت قرار گرفته اند.

وی به روزنامه دیلی تلگراف گفت که پای حرفش ایستاده و هیچ تهدیدی نمی تواند آن را تغییردهد و چند روز دیگر با پلیس تماس خواهد گرفت.

جانسون در واکنش به اتهامات وراگ گفت که تاکنون مدرکی برای اثبات ادعا های او، ندیده و نشنیده است.

جانسون که در سال 2019 بالاترین اکثریت را در بیش از 30 سال گذشته در حزبش به دست آورد، در پی یک رشته افشاگری ها موسوم به پارتی گیت در باره میهمانی های برگزار شده در دفتر نخست وزیر داونینگ استریت در دوره اوج قرنطینه و بیماری و مرگ و میر ناشی از همه گیری کووید 19، برای تقویت دوباره قدرت خود تلاش می کند.

جنجال های پارتی گیت در پی انتقاد ها از نحوه برخورد دولت با فساد مالی و دیگر اقدامات نادرست، به مدت بیش از یک ماه بر صحنه سیاسی انگلیس سایه افکنده و حمایت همگانی را از جانسون و حزبش از بین برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از بوریس جانسون به اتهام تهدید اعضای پارلمان

شکایت از بوریس جانسون به اتهام تهدید اعضای پارلمان