مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:572022-01-22سياسي

مملکت را با یک مجلس نمی شود اداره کرد


جاهایی نیازمند اصلاحات ساختاری داریم و به اعتقاد من مملکت را با یک مجلس نمی شود اداره کرد و مجلس الان منطقه ای و صنفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه امروز (شنبه) در نشست ماهانه این تشکل که در حسینیه ائمه اطهار(ع) پاسداران برگزار شد، اظهار داشت: امروز چندین دولت و مجلس و قوه قضاییه و مجمع تشخیص را پشت سر گذاشتیم و مجموعه ای از اتفاقات در کشور ما رخ داده است، گفت: سوال نسل جدید انقلاب این است که جمهوری اسلامی چه کاری کرده که اگر حکومت دیگری بود نمی توانست آن کار را انجام دهد؟ وی افزود: اگر مولفه های مختلف از نظر کمی و کیفی با سایر کشورها مقایسه کنیم خواهیم دید که پیشرفت های افتخارآمیزی نسبت به قبل از انقلاب داشته ایم و رتبه ما به سال 57 بسیار بالاتر است.

  باهنر ادامه داد: امروز کشوری مستقل داریم و هیچ کشور کینه توزی در دنیا وجود ندارد که مارا به وابستگی متهم کند.

  باهنر با بیان اینکه دولت هم وارث همه کارهای خیر و برکت گذشته و هم وارث تلنباری از مشکلات است، گفت: جاهایی نیازمند اصلاحات ساختاری داریم و به اعتقاد من مملکت را با یک مجلس نمی شود اداره کرد و مجلس الان منطقه ای و صنفی است و مجلسی که به فکر منافع ملی باشد نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مملکت را با یک مجلس نمی شود اداره کرد

مملکت را با یک مجلس نمی شود اداره کرد