مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:572022-01-22پزشكي

گران شدن ویزیت پزشکان و تجربه قبلی بیماران مهمترین دلیل خوددرمانی است


سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: گران شدن ویزیت پزشکان و تجربیات قبلی فرد بیمار از درمان خودسرانه، منجر به خود درمانی می شود در حالیکه دارو یک تیغ دولبه است و مصرف خودسرانه عوارض زیادی دارد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: گران شدن ویزیت پزشکان و تجربیات قبلی فرد بیمار از درمان خودسرانه، منجر به خود درمانی می شود در حالیکه دارو یک تیغ دولبه است و مصرف خودسرانه عوارض زیادی دارد.

دکتر محمود کریمی شنبه دوم بهمن ماه در چهارمین مجمع سلامت شهرستان ساوه با موضوع خود مراقبتی آری، خود درمانی هرگز ، (نه به خرید کالاهای سلامت محور از مسیرهای غیرمجاز و نه به مصرف بی رویه آنتی بیوتیک در انسان و دام) که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه ساوه برگزار شد، اظهار کرد: سلامت زیرساخت توسعه پایدار است و توسعه پایدار حاصل نخواهد شد مگر اینکه انسان های سالمی داشته باشیم و جامعه سالم با خودمراقبتی می تواند سلامتی را به فرد و دیگر افراد جامعه به ارمغان آورد.

وی با تاکید بر اینکه تغذیه سالم و سبک زندگی صحیح بالغ بر 80 درصد بیماری ها را از بین خواهد برد، خودمراقبتی واژه جدیدی نیست و زمانی مطرح شد که بیماری های مزمن در جامعه افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران شدن ویزیت پزشکان و تجربه قبلی بیماران مهمترین دلیل خوددرمانی است

گران شدن ویزیت پزشکان و تجربه قبلی بیماران مهمترین دلیل خوددرمانی است