مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:372022-01-22اجتماعي

مسیر ارتباطی بیش از 550 روستا در اردبیل بازگشایی شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری، تردد در مسیرهای اصلی و فرعی استان جریان داشته و مسیر بیش از 550 روستا نیز بازگشایی شده است.

- کلیم الله وثوقی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تمامی مسیرهای اصلی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد و مسیر بیش از 550 روستا نیز بازگشایی شده است.

وی افزود: در روزهای گذشته، تمام مسیرهای روستایی بازگشایی شده بودند اما طی دو روز اخیر، مسیر ارتباطی روستاها مجددا با برف فشرده حاصل از کولاک شدید، مسدود شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: با تلاش راهداران استان توانستیم مسیر بیشتر روستاها را بازگشایی کنیم اما در حال حاضر مسیر ارتباطی 225 روستا مسدود است که تا دو روز آینده تمامی این مسیرها بازگشایی خواهد شد.

  وی با اعلام اینکه نیروهای خدوم راهداری در طی روز های برفی اخیر به صورت شبانه روزی برای بازگشایی تمامی مسیرهای ارتباطی در تلاش بودند، گفت: از تمامی هم استانی های ساکن در روستاها می خواهیم با صبر و حوصله خود با راهداران همکاری نمایند و مطمئن باشند همکاران ما بیش از آنان، دغدغه بازگشایی مسیرهای ارتباطی را دارند و تلاش می کنند در کمترین زمان تمامی مسیرهای مسدود را باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر ارتباطی بیش از 550 روستا در اردبیل بازگشایی شد

مسیر ارتباطی بیش از 550 روستا در اردبیل بازگشایی شد