مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 19:122022-01-22سياسي

مردمی بودن و داشتن روحیه عدالت محوری شاخصه یک مدیر انقلابی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردمی بودن، داشتن روحیه انقلابی و عدالت محوری از شاخص های یک مدیر انقلابی است.

- خبرنگار مهر ، بیست و نهمین فرماندار شهرستان هشترود عصر امروز با برگزاری مراسم تودیع و معارفه منصوب شد.

با حکم عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، علیرضا توری به عنوان فرماندار شهرستان هشترود منصوب و از خدمات امین امینیان، فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

تراب محمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندار هشترود ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا و فرارسیدن ایام الله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به رنگ و بوی متفاوت انقلاب جمهوری اسلامی گفت: انقلاب های زیادی در سراسر جهان روی داده است ولی انقلاب اسلامی در ایران به رهبریت حضرت امام (ره) و با عنصر حرکت مردم به پا خاسته و برای اولین بار از تاریخ صدر اسلام با بهره گیری از مکتب نورانی اهل بیت (ع) و با عنوان ولایت مطلقه فقیه شکل گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: ما به عنوان وارثان انقلاب جمهوری اسلامی نباید در راه توسعه، پیشرفت و پویایی ایران سرافراز از تلاشی دریغ کنیم و با شرح و بسط مبانی و مفاهیم انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان، در صادر کردن این مدل حکومتی پویا و کارآمد بکوشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی بودن و داشتن روحیه عدالت محوری شاخصه یک مدیر انقلابی است

مردمی بودن و داشتن روحیه عدالت محوری شاخصه یک مدیر انقلابی است