مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 18:372022-01-22اجتماعي

تفکیک مدیریت آموزش و پرورش خوی به دو یا سه ناحیه ضروری است


مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی گفت: تفکیک مدیریت آموزش و پرورش خوی به 2 یا 3 ناحیه در جهت ارائه ی هرچه مطلوب تر خدمات به جامعه ی تحت پوشش، لازم و ضروری است.

- غلامرضا نظرعلیلو مدیر اداره آموزش و پرورش خوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه، با بیان اینکه شهرستان خوی با تحت پوشش قرار دادن 69 هزار و 249 نفر دانش آموز، در رتبه سوم استان جای دارد، اظهار داشت: با نیم نگاهی به تقسیمات کشوری استان و تعداد ادارات و مدیریت های آموزش و پرورش تابعه استان آذربایجان غربی و همچنین در راستای توسعه عدالت آموزشی و ارائه ی هرچه مطلوب تر خدمات به جامعه ی تحت پوشش مطالبه ی اصلی فرهنگیان این شهرستان مبنی بر تقسیم و تفکیک مدیریت آموزش و پرورش خوی به 2 یا 3 ناحیه و یا نمایندگی، بیش از پیش، اهمیت دارد.

مدیر آموزش و پرورش خوی افزود: این شهرستان وسیع دارای پنج شهر اقماری بوده که مجموعاً به همراه بخش مرکزی، شاکله ی اصلی این شهرستان را تشکیل می دهند تا جایی که فاصله ی زمانی دو منتهی الیه شهرستان، بیش از چهار ساعت است.

وی  در ادامه با تاکید بر موقعیت جغرافیایی این شهرستان و ارتباط زمینی و هوایی شهرستان با سایر شهرها بویژه شهرهای شمال استان افزود: برای رفاه حال فرهنگیان و خانواده های ایشان، احداث مرکز آموزشی و رفاهی با مشارکت صندوق ذخیره فرهنگیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک مدیریت آموزش و پرورش خوی به دو یا سه ناحیه ضروری است

تفکیک مدیریت آموزش و پرورش خوی به دو یا سه ناحیه ضروری است