مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 18:272022-01-22اجتماعي

بحران تابستان و زمستان در یک آزادراه گران/ محور ترانزیتی جنوب ایمن می شود؟


تابستان و زمستان فرقی ندارد، هرلحظه باید منتظر حادثه ای در «گران ترین آزادراه» کشور بود و مسئولان می گویند باید هر چه زودتر نسبت به رفع نقاط حادثه خیز محور ترانزیتی جنوب اقدام شود.

- - گروه استان ها: آزادراه خرم آباد- پل زال ، با ضعف هایی در زمینه ایمنی و امکانات عنوان گران ترین عوارضی کشور را به خود اختصاص داده است تا ضعف روشنایی در مسیر، ریزش کوه، ایمن نبودن جاده و تونل ها و… هر بار حادثه ای جدید در شاهراه ترانزیتی شمال به جنوب بیافریند؛ حوادثی که بارها کریدور 104 کیلومتری شمال به جنوب را مسدود کرده است.

مشکلات آزادراهی با گران ترین عوارضی کشور ایمن نبودن آزادراه خرم آباد- پل زال موضوعی است که بارها از سوی کارشناسان و مسئولان ذی ربط مورد تأکید قرارگرفته و مردم و روستاییان ساکن در حاشیه این آزادراه نیز نسبت به آن واقف هستند؛ اما تاکنون اقدامی از سوی پیمانکار این آزادراه برای ایمن سازی مسیر صورت نگرفته و یا اقداماتی که صورت گرفته نیز در حد و اندازه ای نبوده که رانندگان و مردم منطقه را راضی کند.

آزادراهی که منجر به از بین رفتن 2500 شغل شد، نه تنها آورده ای برای مردم منطقه نداشت بلکه بار هزینه های گزاف عوارض این آزادراه را نیز بر دوش آن ها گذاشت؛ عوارض گران و بالای این آزاد راه باعث شده تا مردم منطقه ماهانه مبالغ زیادی را صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران تابستان و زمستان در یک آزادراه گران/ محور ترانزیتی جنوب ایمن می شود؟

بحران تابستان و زمستان در یک آزادراه گران/ محور ترانزیتی جنوب ایمن می شود؟