مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 18:272022-01-22اقتصادي

لزوم فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی سیستان و بلوچستان


صنعتگران باید از فروش اینترنتی بهره کافی را ببرند و در کنار تولید صنایع دستی از وجود مشاوران و جوانانی آشنا با علم روز و بازاریابی بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مدرس خیابانی ظهر امروز در بازدید از نخستین خانه خلاق صنایع دستی کشور در زاهدان اظهار کرد: کاهش فروش صنایع دستی به دلیل درآمد پایین مردم است و بهترین راه برای بهبود این اوضاع صادرات است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: شناساندن محصولات صنایع دستی استان نیز امری ضروری است و به همین منظور باید پای رسانه های مرکز به استان باز شود.

  مدرس خیابانی با تاکید بر فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی استان بیان کرد: باید در زمینه صادرات تلاش بیشتری صورت گیرد و همچنین در ادارات برای هدایا و سوغات مهمانان از این محصولات استفاده شود.

  وی گفت: باتوجه به اینکه بسیاری از روستاهای استان به دلیل خشکسالی خالی از سکنه شده اند بهتر است کارآفرینی از طریق صنایع دستی را به روستاها برسانیم تا از مهاجرت مردم جلوگیری شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه محصولات صنایع دستی استان بسیار ارزشمند هستند و باید جای محصولات بی کیفیت چینی را بگیرند، افزود: بهتر است در بسته بندی برخی محصولات نیز از دست بافته های حصیر استفاده شود چراکه محکم، مقاوم و در عین حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی سیستان و بلوچستان

لزوم فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی سیستان و بلوچستان