مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-22اجتماعي

واکسیناسیون اتباع در دستور کار فرمانداران استان مرکزی قرار گیرد


فرمانداران استان مرکزی به ویژه شهرستانهای ساوه و دلیجان با همکاری تشکل های کارگری نسبت به واکسیناسیون اتباع تا سه دوز اقدام کنند.

- فرزاد مخلص الائمه ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری را رعایت کنند.

وی ادامه داد: از مردم استان تقاضا داریم که توجه جدی به تزریق دوز سوم داشته باشند، البته تزریق واکسن تا سه دوز گر چه سطح ایمنی را افزایش می دهد، اما مصونیت کامل ایجاد نمی کند و لازم است همچنان پروتکل های بهداشتی در تمامی اقشار و اماکن رعایت شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها با همکاری فرمانداران نسبت به افزایش سطح ایمن سازی مدارس تلاش بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: موضوع مربوط با تزریق واکسن به کودکان کمتر از 6 سال در حال حاضر در کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در حال بررسی است و احتمالاً این مجوز به زودی صادر شود.

مخلص الائمه گفت: سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که به زودی 50 درصد جمعیت جهان درگیری سویه جدید کرونا خواهند شد و این امر عامل نگرانی است و باید تمهیدات لازم را در نظر داشت.

مخلص الائمه بااشاره به اینکه در حال حاضر شاهد افزایش بیش از 120 درصدی موارد مثبت کرونا، بستری و سرپایی کرونا در استان هستیم، عنوان کرد: موارد ابتلاء در کشور نیز رو به افزایش است و این شرایط حاکی از آن است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون اتباع در دستور کار فرمانداران استان مرکزی قرار گیرد

واکسیناسیون اتباع در دستور کار فرمانداران استان مرکزی قرار گیرد