مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-22سياسي

افزایش اشتغال باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود


ایجاد اشتغال و ازدواج از مهمترین مسائل امور جوانان است و افزایش سطح اشتغال موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: ایجاد اشتغال و ازدواج از مهمترین مسائل امور جوانان است و افزایش سطح اشتغال موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر سلگی روز شنبه 2 بهمن در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند، اظهار کرد: بحث توجه به جوانان و امور جوانان از دغدغه های بسیا ر مهم است که در این خصوص باید تلاش کنیم که رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط با جوانان را در شهرستان نهاوند در دستور کار قرار دهیم.

وی تصریح کرد: بحث ایجاد اشتغال و ازدواج از مقوله های بسیار مهم است که در جلوگیری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش به سزایی دارند.

سلگی افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان از مباحث مهم است که در دستور کار دولت قرار گرفته و خوشبختانه در این دولت برنامه های خوبی در این زمینه در حال اجراست.

وی ادامه داد: پایین آوردن سطح انتظارات و توقعات زوجین و هزینه های ازدواج قطعا باعث افزایش آمار ازدواج خواهد شد و مجمع خیرین ازدواج نهاوند در این زمینه عملکرد خوبی داشته است.

سرپرست فرمانداری نهاوند خاطرنشان کرد: این مجمع یکی از موفق ترین مجموعه ها در این زمینه در کشور است که با هدف ازدواج آسان ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اشتغال باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

افزایش اشتغال باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود