مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-22اقتصادي

دفاتر مالیاتی باید در آذربایجان شرقی ایجاد شود


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: علت اینکه سازمان امورمالیاتی هرچه که می خواهد اضافه می کند، نبود دفاتر مالیاتی در استان است لذا باید نسبت به ایجاد دفاتر مالیاتی اقدام ویژه ای انجام شود.

- محمد حسین فرهنگی روز شنبه، دوم بهمن ماه، در آیین تکریم و معارفه ی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار کرد: طرحی را فردا در مجلس شورای اسلامی مطرح خواهیم کرد که براساس این طرح از تعطیلی بنگاه های تولیدی جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس این طرح تمامی راه های تعطیلی بنگاه های تولیدی بسته و در صورت نهایی شدن این طرح، تمامی مشکلات دیرینه ی واحدهای تولیدی کشور حل خواهد شد.

فرهنگی افزود: تنها یک استثنا در این طرح وجود دارد که در صورت بروز هرنوع مشکل غیرعادی در یک واحد صنعتی، تنها با دستور شورای تامین استان مربوطه حکم تعطیلی آن واحد صادر خواهد شد وی در خصوص بحث مالیات نیز گفت: طبق توافقی که با دولت کرده ایم، مقرر شده است سقفی برای مالیات ها تعیین شود و افزایش 62 درصدی که اعلام شده است، تنها بر دوش واحدهای تولیدی نباشد.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جدید سازمان صمت استان و استاندار آذربایجان شرقی گفت: یکی از مشکلاتی که باید حل شود، ایجاد دفاتر مالیاتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر مالیاتی باید در آذربایجان شرقی ایجاد شود

دفاتر مالیاتی باید در آذربایجان شرقی ایجاد شود