مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-22اقتصادي

در معرفی ظرفیت ها و تولیدات آذربایجان شرقی به کشورهای همسایه نقص داریم


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در معرفی ظرفیت ها و تولیدات استان به کشورهای همسایه نقص داریم، گفت: باید با استفاده از ظرفیت دیپلماسی تجاری برای شکل دهی بازارهای جدید و حضور موثر در موافقت نامه های تجاری منطقه ای تلاش کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در معرفی ظرفیت ها و تولیدات استان به کشورهای همسایه نقص داریم، گفت: باید با استفاده از ظرفیت دیپلماسی تجاری برای شکل دهی بازارهای جدید و حضور موثر در موافقت نامه های تجاری منطقه ای تلاش کنیم.

عابدین خرّم روز شنبه، دوم بهمن ماه، در آیین تکریم و معارفه ی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار کرد: ما مسئولان استان وظیفه داریم تا در این حوزه یک خیز بلندی برداریم تا شاخص های رشد و توسعه اقتصادی استان ارتقا یابد.

وی ادامه داد: باید در جهت عملی کردن شعارهای دولت سیزدهم تلاش کنیم و ما به مدیران پاک دست، مردمی و متخصص نیاز داریم که حضور در میدان را بر پشت میز ترجیح داداه و تغییرات ماهوی در حوزه مدیریت احساس کنیم و هرکسی سیاست ها و برنامه های دولت را که مورد تایید رهبر انقلاب و مجلس شورای اسلامی است، قبول ندارد نمی توانید مسئولیتی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در معرفی ظرفیت ها و تولیدات آذربایجان شرقی به کشورهای همسایه نقص داریم

در معرفی ظرفیت ها و تولیدات آذربایجان شرقی به کشورهای همسایه نقص داریم