مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-22اجتماعي

ارائه آموزش های فنی وحرفه ای به 3258 مددجوی کمیته امداد استان


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار 258 مددجوی این نهاد در دوره های آموزش فنی و حرفه ای شرکت کرده اند.

- جاسم محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار  258 مددجوی این نهاد در  دوره های آموزش فنی و حرفه ای شرکت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه دوره های آموزش فنی و حرفه ای با رویکرد کارآفرینی و آشنایی مددجویان با مشاغل نوین برگزار می شود، ادامه داد: آموزش های کاربردی و علمی زمینه خلاقیت و نوآوری مددجویان و خودکفایی آن ها را فراهم می کند.

وی با اشاره به برگزاری آموزش های فنی و حرفه ای در 3 بخش آموزش های مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی، افزود: این آموزش ها با توجه به شرایط و نیازسنجی های انجام شده از بازار کار توسط کارشناسان حوزه اشتغال و بر اساس توانایی ها، ظرفیت ها و نیازهای ساکنان این منطقه تعریف شده است.

محمدی اضافه کرد: مددجویان پس از گذارندان دوره های مقدماتی و مهارتی جهت دریافت تسهیلات اشتغال توسط کارشناسان به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک های طرف قرارداد معرفی می شوند.

وی افزود: پرداخت تسهیلات، کمک بلاعوض، برگزاری دوره های آموزشی، بازدید مستمر از طرح های اشتغال و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی از جمله بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های فنی وحرفه ای به 3258 مددجوی کمیته امداد استان

ارائه آموزش های فنی وحرفه ای به 3258 مددجوی کمیته امداد استان