مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-22اجتماعي

یگان ویژه استان اصفهان نیرو جذب می کند / افتتاح مرکز تعویض پلاک در اردستان


فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره جذب نیرو در یگان ویژه استان اصفهان، گفت: متقاضیان با مدرک تحصیلی دیپلم از تمام رشته های تحصیلی و دارای شرایط سنی 18 تا 25 سال می توانند برای استخدام در پلیس یگان ویژه استان ثبت نام کنند.

- ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره جذب نیرو در یگان ویژه استان اصفهان، گفت: متقاضیان با مدرک تحصیلی دیپلم از تمام رشته های تحصیلی و دارای شرایط سنی 18 تا 25 سال می توانند برای استخدام در پلیس یگان ویژه استان ثبت نام کنند.

غلامرضا هاشمی زاده، ظهر امروز (شنبه، 2 بهمن) در مراسم افتتاح مرکز تعویض پلاک اردستان، اظهار کرد: با توجه به مطالبه جدی مردم شهرستان مبنی بر راه اندازی مجدد مرکز تعویض پلاک ضمن عذرخواهی از مردم، پیگیری های ویژه ای در این خصوص انجام شد و امروز مجدداً مرکز تعویض پلاک شهرستان در اردستان راه اندازی شد.

وی افزود: نیروی انتظامی خدمتگزار کوچک مردم است و تقاضا داریم شهروندان این نیرو را در همه زمینه ها همکاری کنند و رابطه ای دوسویه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تصریح کرد: مردم از این پس می توانند با مراجعه به این مرکز کار تعویض پلاک خودرو خود را انجام دهند و تمام موارد تعویض پلاک در شهرستان اردستان انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه به مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگان ویژه استان اصفهان نیرو جذب می کند / افتتاح مرکز تعویض پلاک در اردستان

یگان ویژه استان اصفهان نیرو جذب می کند / افتتاح مرکز تعویض پلاک در اردستان