مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-22سياسي

از جانبازی در جنگ سخت تا کارآفرینی در جنگ نرم


محمد جعفر گودرزی جانباز 30 درصدی که عشق به تولید و کارآفرینی او را به وادی اشتغال کشانده و در حال حاضر 25 نفر به طور مستقیم در واحد مرغداری او مشغول به کار هستند، - خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، محمد جعفر گودرزی متولد 1340 شهرستان الیگودرز است، سال 59 عازم جبهه های جنگ می شود و در جاده شوش بر اثر حمله دشمن از ناحیه چشم و گوش دچار آسیب می شود، سال 62 استخدام آموزش و پرورش می شود اما به دلیل روحیه کارآفرینی به فکر احداث مرغداری می افتد.

این جانیاز کارآفرین می گوید: با توجه به تحریم هایی که وجود دارد به قول قدیمی ها برای بلند شدن باید دست از زانوی خودمان بگیریم، و این ایده و تفکر باید در جامعه نهادینه شود در این صورت شاهد جامعه پویا و موفقی خواهیم بود، تولید در شرایط فعلی یک نبرد نرم است با دشمن.

  چطور شد به سمت کارآفرینی و اشتغال زایی رفتید؟ من حتی هنگام تحصیل هم کار می کردم زیرا این روحیه در من وجود داشت، سال 72 یا 73 بود که با یک میلیون و 500 هزار تومان که از همکار فرهنگیم قرض کردم یک واحد مرغداری را با 5 هزار قطعه جوجه احداث کردم، در همان ابتدا 50 درصد تلفات داشتم، اما ادامه دادم و با افزایش ظرفیت به ده هزار قطعه جوجه حدود 190 هزار تومان سود کردم آن هم زمانی که حقوق من از آموزش و پرورش 4500 تومان بود، طی سال ها ظرفیت مرغداری را اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جانبازی در جنگ سخت تا کارآفرینی در جنگ نرم

از جانبازی در جنگ سخت تا کارآفرینی در جنگ نرم