مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-22سياسي

«نهاجا» برمبنای راهبرد بازدارندگی تسلیحات خود را ارتقا می دهد


جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با کمک متخصصان داخلی خود و کارکنان صنعت دفاعی در راستای ایجاد بازدارندگی و راهبرد دفاعی، تسلیحات خود را ارتقا می دهد.

- ، امیر مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در دوره هیئت معارف جنگ در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام (ع) با تاکید بر فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در ارتش، گفت: فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و عشق به شهادت، در ارتش و دیگر نیروهای مسلح کشور باعث شد معادلات در 8 سال دفاع مقدس و در حال حاضر طور دیگری رقم بخورد.

وی افزود: امروز هویت و شناسنامه نیروهای مسلح و ملت غیور ما، خون مطهر شهداست و ما باید به عنوان وارثان این میراث گران بها، از آن مراقبت و پاسداری کنیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به برکات دوره های هیئت معارف جنگ، اظهار داشت: دوره های هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی، در واقع تجدید میثاق با شهدا و آرمان های مقدس آن بزرگواران است.

امیر هادیان بیان کرد: افسران ولایت مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران، در کنار مسائل نظامی نیاز است که به مسائل اعتقادی، دینی و علمی روز هم مسلط باشند که امروزه به برکت انقلاب اسلامی، در دانشگاه افسری آجا توجه ویژه ای به این مهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نهاجا» برمبنای راهبرد بازدارندگی تسلیحات خود را ارتقا می دهد

«نهاجا» برمبنای راهبرد بازدارندگی تسلیحات خود را ارتقا می دهد