مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-22سياسي

مدافعان سلامت بوشهر در ایام کرونا لباس رزم پزشکی بر تن کردند


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: در ایام کرونا مدافعان سلامت استان بوشهر برای نجات جان مردم همانند سراسر کشور لباس رزم پزشکی بر تن کردند.

- افرادی مانند شهیده زهرا رگبار لباس رزم پزشکی بر تن کرده و با تخصص، تعهد و مسئولیت پذیری خود به جنگ ویروسی رفتند که تمام ملت ایران را تهدید می کرد.

زنگنه نژاد تصریح کرد: بانویی که خانواده، فرزندان و مهر مادری خود را برای نجات جان هم استانی خود نادیده گرفته و اوج بزرگواری، بزرگ منشی و وجود والای مادری را به همگان ثابت کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بیان داشت: از کادر پزشکی، پرستاری و همه عزیزانی که در ایام کرونا با تمام وجود مهر و مسئولیت پذیری را به جامعه منتقل کردند، همچنین از بانوی مدافع سلامتی که وارد مجاهدتی شد تا نام خود را ماندگار کند تجلیل می کنیم.

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور بانوان نیز گفت: حضرت زهرا (س) تجسّم عالی ترین مفاهیم انسانی و اسلامی در مورد زن است، مفاهیمی ناب و ارزشمند که ما را به سمت تمدنی نوین و حیات طیبه و درنهایت سعادت خواهد رساند.

هدی دشتی افزود: در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، ضمن تبریک به مناسبت میلاد بزرگ بانوی اسلام و تقارن آن با ولادت پیر جماران و فرزند بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان سلامت بوشهر در ایام کرونا لباس رزم پزشکی بر تن کردند

مدافعان سلامت بوشهر در ایام کرونا لباس رزم پزشکی بر تن کردند