مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-22سياسي

آموزش و پرورش خراسان شمالی بسترساز توسعه استان باشد


استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشکلات و کاستی های استان، گفت: آموزش و پرورش باید بستر سازی لازم برای رشد و توسعه استان را محقق کند.

- ، محمدرضا حسین نژاد ظهر شنبه در دیدار جمعی از مدیران آموزش و پرورش خراسان شمالی و معلمان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پایه و اساس پیشرفت یک اجتماع در توجه به مباحث فرهنگی و آموزشی است.

استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از مهمترین دلایل وجود مشکلات اقتصادی غفلت در مباحث فرهنگی و آموزشی در جامعه می باشد لذا نیازمند توجه ویژه و خاص در این حوزه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه برای جامعه فرهنگیان و دانشگاهیان ارزش ویژه ای برای جامعه دارند، افزود: شرایط سخت اقتصادی بر استان خراسان شمالی حاکم است بنابراین بحث آموزش در راستای بستری سازی برای رشد و توسعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حسین نژاد با تاکید بر انجام اقدامات ویژه همراه با خلاقیت در تمامی حوزه های آموزش و پرورش استان، گفت: باید در شورای آموزش و پرورش موضوعات این حوزه به ویژه وضعیت مدارس با حساسیت خاصی پیگیری و با کمک یکدیگر موانع برطرف شود.

حسین نژاد در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی جامعه، بیان کرد: خراسان شمالی به رغم داشتن مشکلات اما از نیروی انسانی توانمند و با فکر و اندیشه بالا برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش خراسان شمالی بسترساز توسعه استان باشد

آموزش و پرورش خراسان شمالی بسترساز توسعه استان باشد