مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-22اجتماعي

پذیرش مستمر 80 کارتن خواب و بی خانمان در گرمخانه منطقه 11 تا پایان سرما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید محمد موسوی با بیان این که شهروندان در صورت مشاهده افراد بی خانمان می توانند با شماره 137 تماس بگیرند؛ - شهردار منطقه 11 تهران گفت: در راستای اجرای طرح زمستان گرم و به منظور پیش گیری از خیابان خوابی معتادان در شب های سرد هر شب حدود 80 نفر از افراد کارتن خواب و بی خانمان در گرمخانه این منطقه پذیرش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید محمد موسوی با بیان این که شهروندان در صورت مشاهده افراد بی خانمان می توانند با شماره 137 تماس بگیرند؛ گفت: با توجه به برودت هوا و وجود تعدادی از افراد بی خانمان و کارتن خواب در سطح شهر، دو اکیپ شناسایی و جمع آوری به صورت مستمر در منطقه فعال شده اند.

شهردار منطقه 11 افزود: این اکیپ ها هر شب حدود 80 نفر را به صورت داوطلبانه به گرمخانه موقت مرکز بهاران هدایت می کنند تا از خدمات و امکانات شامل حمام، غذای گرم، لباس تمیز و جای خواب گرم وتمیز استفاده کنند.

او با اشاره به این که حدود 150 نفر افراد بی خانمان در سطح منطقه 11 شناسایی شده اند؛ از استقرار دو اتوبوس گرم در میدان راه آهن نیز خبر داد که در شب های سرد سال در این محل برای پذیرش افراد اقدام می کنند و یک وعده غذای گرم و پتو در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش مستمر 80 کارتن خواب و بی خانمان در گرمخانه منطقه 11 تا پایان سرما

پذیرش مستمر 80 کارتن خواب و بی خانمان در گرمخانه منطقه 11 تا پایان سرما