مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-22اجتماعي

آغاز اجرای طرح مهرفناوری در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی


رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز اجرای طرح مهرفناوری در این پارک، فرهنگ سازی در زمینه کارآفرینی برای کودکان را از سنین کم ضروری دانست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز اجرای طرح مهرفناوری در این پارک، فرهنگ سازی در زمینه کارآفرینی برای کودکان را از سنین کم ضروری دانست.

عبدالرضا واعظی در نخستین رویداد طرح مهر فناوری با تأکید بر توانمندسازی و آموزش مهارت های مختلف زندگی به کودکان گفت: برای داشتن جوانان موفق و کارآفرین باید روحیه کارآفرینی و آموزش های لازم از سنین کودکی در کودکان نهادینه شود.

وی از تفکر غالب اشتباه بعضی از خانواده ها در خصوص ارزشمند بودن تنها برخی از مشاغل و کارهای دولتی انتقاد کرد و ادامه داد: باید به بجای آموختن این تفکر اشتباه به فرزندان خود، آن ها را به ایجاد کسب وکار فناورانه توسط خودشان تشویق کنیم.

واعظی با اشاره به برخی از استارتاپ های موفق که اکنون تبدیل به کسب وکارهای پرسود و موفقی شده اند، بیان کرد: مالکیت فکری بسیار ارزشمندتر از مالکیت فیزیکی بوده و ارزش افزوده بسیار بالاتری دارد.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره آغاز اجرای طرح مهر فناوری در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برای نخستین بار در کشور گفت: در این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح مهرفناوری در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

آغاز اجرای طرح مهرفناوری در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی