مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-22اجتماعي

استراتژی کنونی راه حل مشکل اعتیاد نیست


مدیرکل بهزیستی استان فارس با اشاره به هزینه های سنگین جمع آوری، درمان و ساماندهی معتادان متجاهر، یادآور شد که برای جمع آوری و نگهداری جمعیت معتاد متجاهر اعتبار هزینه شده برای پیشگیری از اعتیاد را به مراتب پایین تر از درمان دانست و خاطرنشان کرد که استراتژی .

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی استان فارس با اشاره به هزینه های سنگین جمع آوری، درمان و ساماندهی معتادان متجاهر، یادآور شد که برای جمع آوری و نگهداری جمعیت معتاد متجاهر اعتبار هزینه شده برای پیشگیری از اعتیاد را به مراتب پایین تر از درمان دانست و خاطرنشان کرد که استراتژی کنونی در بحث ساماندهی و درمان معتادان را اشتباه محض ارزیابی کرد.

محمدصادق کشفی نژاد شنبه 2 بهمن در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه اعتیاد پدیده ای پیچیده بوده و تک عاملی نیست، لزوم تفکیک بین انتظارات و اقدامات در موضوع ساماندهی معتادان را مهم توصیف و اضافه کرد: باید سئوال کنیم که آیا با جمع آوری و درمان و ساماندهی، مشکل معتاد متجاهر حل شده است؟ مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به اینکه تجارب گذشته نشاندهنده آنست که خروجی قابل قبولی از مدل اقدام در ساماندهی معتادان متجاهر بیرون نیامده است، گفت: تصور می شود که اگر معتادان را جمع کنیم، مشکل معتاد متجاهر حل می شود اما از طرفی دیگر هم تبعات حضور آنها در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی کنونی راه حل مشکل اعتیاد نیست

استراتژی کنونی راه حل مشکل اعتیاد نیست