مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-22دانش

مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 1401 از فردا آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور متقاضیان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی .

- فرصت مجدد ثبت نام برای متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از فردا 3 بهمن آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور متقاضیان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند از فردا 3 بهمن ماه تا 6 بهمن ماه نسبت به ثبت نام برای شرکت در این دوره از کنکور اقدام کنند.

متقاضیانی که در زمان مقرر 16 تا 27 آذر 1400 در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 ثبت نام نکرده اند نیز می توانند از روز یکشنبه 3 بهمن تا چهارشنبه 6 بهمن فرم های ثبت نام خود را که به منظور مشاهده و ویرایش بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت، مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 1401 از فردا آغاز می شود

مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 1401 از فردا آغاز می شود