مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-22اجتماعي

انتقاد امام جمعه از وعده های بی سرانجام در دیشموک


برخی از مدارس شهر دیشموک با 700 نفر جمعیت از سرانه آموزشی پایین برخوردار بوده که در صورت عدم رسیدگی و ساخت مدرسه با ترک تحصیل دانش آموزان مواجه می شویم.

- حجت الاسلام اسماعیل راوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیشموک با اشاره به وعده نوسازی مدارس و خیران برای افتتاح خوابگاه دخترانه در سال 1399 اظهار کرد: اکنون سال 1400 هم در حال اتمام بوده ولی این وعده محقق نشده است که مردم از مسئولان استانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیرکل آموزش و پرورش و استاندار خواستار توجه به این مسئله هستند.

امام جمعه دیشموک اضافه کرد: برخی از مدارس شهر دیشموک با 700 نفر جمعیت از سرانه آموزشی پایین برخوردار بوده که در صورت عدم رسیدگی و ساخت مدرسه با ترک تحصیل دانش آموزان مواجه می شویم و در آینده سبب ایجاد آسیب می شود و نمی دانیم جوابگو کیست.

وی با اشاره به تخریب قلعه تاریخی دیشموک گفت: در سال گذشته در جلسه شورای اداری مسئولان گفتند جنب قلعه تاریخی چادر می زنیم تا قلعه درست شود ولی وعده بی فرجام دادند.

راوند افزود: مسئولان امنیتی ورود کنند مگر ادارات حراست ندارند، چرا بودجه این قلعه برگشت خورده است چرا جان مردم پایین دست قلعه برای مسئولان اهمیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه از وعده های بی سرانجام در دیشموک

انتقاد امام جمعه از وعده های بی سرانجام در دیشموک