مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-22دانش

طراحی هوش فرهنگی در دانشگاه شهید بهشتی


معاون فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی گفت: بحث هوش فرهنگی در دانشگاه شهید بهشتی طراحی شده است و شاخص هایی در امور فرهنگی با توجه به وضع موجود تعیین شده تا روند مدیریتی تقویت شود.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، جلسه معاونین فرهنگی دانشگاه های برتر سراسر کشور روز چهارشنبه 29 دی ماه با حضور اسلامی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و معاونین فرهنگی دانشگاه های برتر سراسر کشور در باغ موزه نگارستان برگزار شد.

در این جلسه هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در این جلسه اظهار کرد: تعطیلی دانشگاه ها به مدت دو سال، خلأ ارتباطی میان نهادهای رسمی کشور در بحث آموزش و دانشجویان ایجاد کرده است که باید با برنامه های مؤثر و مفید برطرف شود.

وی ادامه داد: فضای مجازی به عنوان یک فرصت و ظرفیت بزرگ در خدمت علم و آموزش است اما به دلیل محدودیت هایی که دارد، تعامل قابل فهم و رودررو با دانشجویان شکل نمی گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تصریح کرد: خلأ ارتباطی مسئله بزرگ تری را نیز ایجاد کرده است، به طوری که نهادهای رسمی آموزشی در تعاملات با دانشجویان متأسفانه در حاشیه قرار گرفتند و همچنین در فضای مجازی موضوعات و مسائل با اولویت آموزشی به دانشجو منتقل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی هوش فرهنگی در دانشگاه شهید بهشتی

طراحی هوش فرهنگی در دانشگاه شهید بهشتی