مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:522022-01-22اقتصادي

محال است اجازه دهم وام ارزی را ریال پس بدهند


رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی در پیامی به دریافت کنندگان تسهیلات ارزی هشدار داد که محال است اجازه بدهم منابع ارزی دریافتی را ریالی و یا با ارز ترجیحی برگردانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی غضنفری امروز (شنبه) در نشستی خبری به بیان گزارشی از عملکرد 10 ساله صندوق توسعه ملی پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت تامین منابع صندوق توسعه ملی یادآور شد که در حال حاضر منابع صندوق از درآمد ارزی نفت تامین می شود در حالی که معتقدیم می توان حتی کالا را به عنوان بخشی از منابع برای صندوق ثبت کرد تا دیگر نیازی به تبدیل ارز به ریال نباشد.

هشدار به دریافت کننده گان وام های ارزی غضنفری در ادامه با اشاره به اینکه در صندوق توسعه ملی ایران، نقش تسهیلات پررنگ تر از سرمایه گذاری بوده و عملا سرمایه گذاری انجام نشده است گفت: همین جا باید به دریافت کنندگان تسهیلات ارزی این پیام را بدهم که تصور نکنند، هیات عامل کوتاه آمده و می توانند تسهیلات را به ریال بازپرداخت کرده و یا بر اساس ارز 4200 تومانی پس بدهند، محال است این اجازه را بدهم.

400 بار استمهال برای 200 طرح ارزی این مقام مسئول در صندوق توسعه ملی همچنین اشاره ای به استمهال وام های ارزی داشت و یادآور شد که در این سال ها به دلیل شرایط تحریمی و مشکلاتی که در تامین ارز و تجهیزات وجود داشته است، برخی تسهیلات گیرندگان ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محال است اجازه دهم وام ارزی را ریال پس بدهند

محال است اجازه دهم وام ارزی را ریال پس بدهند