مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-22اقتصادي

قدم های روبه جلو برای حل مشکلات 15 ساله کارگران آی تی آی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روز گذشته یکی دیگر از کارگران بازنشسته کارخانه آی تی آی فوت شد؛ این کارخانه هزار و 300 کارگر بازنشسته دارد که از سال 85، یعنی دو سال پس از واگذاری کارخانه به بخش خصوصی تا کنون، به دنبال تسویه حساب و دریافت حقوق معوقه خود هستند.

در این سال ها 104 نفر از کارگران باز نشسته بدون آنکه به حق و حقوق خود دست یابند، فوت شده اند و اکنون خانواده های آنان در شرایط وخیم اقتصادی به سر می برند.

محمدهادی ایمانیه، هفتمین فردی است که در این 15 سال به جایگاه استانداری فارس رسیده و در چهار ماهی که از شروع  مسئولیتش می گذرد، جلسات متعددی برای حل مشکلات کارخانه های راکد استان از جمله آی تی آی برگزار کرده است.

اولین گام برای احیای این واحد تولیدی با سابقه، حل مشکل کارگری و پرداخت حقوق معوقه بازنشستگان است.

آخرین جلسات مسئولین استانی تا پیش از این به فروش دارایی های غیر موثر بر تولید مانند بخشی از اراضی کارخانه که سوله های انبار در آن قرار دارد و به زمین بارانداز معروف است ختم شد.

طبق تصمیمات گرفته شده این اراضی نخست باید توسط شهرداری  تغییر کاربری  داده شوند تا ارزش آنها افزایش یابد و سپس با برگزاری مزایده و فروش، عواید آن صرف تسویه بدهی بازنشستگان و تهیه تجهیزات مورد نیاز کارخانه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم های روبه جلو برای حل مشکلات 15 ساله کارگران آی تی آی

قدم های روبه جلو برای حل مشکلات 15 ساله کارگران آی تی آی