مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-22اقتصادي

ضرورت تسریع در اتمام پروژه های بخش آب آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی خواستار تسریع در اتمام پروژه های بخش آب استان شد و به اهمیت این پروژه ها به عنوان زیرساخت های اساسی تولید، اشتغال و توسعه تاکید کرد.

- ، عابدین خرّم صبح امروز شنبه در دیدار معاون آب و آبفای وزیر نیرو با وی، با اشاره به برنامه ها و اقدامات شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان در دوران اوج مصرف امسال و همچنین اهمیت رفع مشکلات آب شرب تبریز و سایر مناطق استان، بر تخصیص اعتبار لازم برای رفع تنش آبی احتمالی در سال 1401 تأکید کرد.

وی همچنین خواستار اهتمام جدی وزارت نیرو برای اجرای پروژه انتقال آب ارس به دشت شبستر و تبریز و تکمیل پروژه های نیمه تمام استان در زمینه سد و شبکه و راه سازی شد.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو هم ضمن تشکر از توجه ویژه استاندار به بخش آب و پیگیری های مستمر وی درخصوص مسائل آب استان، یادآور شد: شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان درخصوص انجام پروژه های کوتاه مدت تأمین آب شرب برای گذر از تنش آبی، برنامه ریزی لازم را انجام داده اند که سعی خواهد شد اعتبار مورد نیاز اعلامی در حداقل زمان ممکن تأمین شود.

محمد جوانبخت درخصوص پروژه انتقال آب ارس اظهار داشت: این پروژه جزو پروژه های مهم استان و وزارت نیرو است که 35 کیلومتر از آن در قالب توسعه بهره برداری از ارس اجرا شده و به یاری خدا اجرای مابقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در اتمام پروژه های بخش آب آذربایجان شرقی

ضرورت تسریع در اتمام پروژه های بخش آب آذربایجان شرقی