مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-22سياسي

اقدامات غیرکارشناسی به سرمایه گذاری لطمه وارد می کند


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اقدامات غیرکارشناسی و بی برنامگی ها به حوزه سرمایه گذاری در استان اردبیل ضربه و صدمه وارد کرده و بهتر است در این فرآیند اصلاح انجام شود.

- حجت الاسلام حسین کثیرلو در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: نمایندگان هر سه قوه در این جلسات حاضر شده تا این نشست ها به عنوان شورای حاکمیت و بخش خصوصی در راستای حل مشکلات و موانع سرمایه گذاری ورود پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور سرمایه گذاران و رفع نیازمندی آنها باید در گام اول زیرساخت ها را فراهم کنیم که متاسفانه این کار براثر بی برنامگی و اقدامات غیرکارشناسی به انجام نرسیده و از همین روی فعالیت های تولیدی و اقتصادی با ضربات و صدماتی روبروست.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اظهار تاسف از بی تدبیری مسئولان در فراهم نکردن زیرساخت های سرمایه گذاری به ویژه شهرک گلخانه ای گفت: بعد از راه اندازی 6 هزار و 800 هکتار شهرک گلخانه ای مسئولان هم اکنون به فکر تامین گاز، برق و آب این مجموعه افتاده اند در حالی که در مطالعات اولیه و توجیهی باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

کثیرلو ادامه داد: بخش خصوصی علاقمند به سرمایه گذاری است اما طولانی شدن صدور مجوزها و مهیا نبودن برخی زیرساخت ها به شدت انگیزه و علاقه آنها را از بین می برد و از همین روی بهتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات غیرکارشناسی به سرمایه گذاری لطمه وارد می کند

اقدامات غیرکارشناسی به سرمایه گذاری لطمه وارد می کند