مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:022022-01-22سياسي

رییس جمهور به استان بوشهر سفر می کند/ بررسی مسئولیت اجتماعی پارس جنوبی


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از سفر رییس جمهور به استان بوشهر و بررسی مسائل پارس جنوبی از جمله مسئولیت های اجتماعی خبر داد.

- ، ابراهیم رضایی جمعه شب در ارتباط مجازی با مردم گزارشی از سفر رییس جمهور به روسیه ارائه کرد و اظهار داشت: در این سفر به عنوان رییس گروه دوستی ایران و روسیه همراه رییس جمهور حضور داشتم.

وی با اشاره به اینکه سفر رییس جمهور به روسیه برکات و دستاوردهای فراوانی خواهد داشت اضافه کرد: این سفر زمینه ساز توسعه مناسبات دو کشور در زمینه های اقتصادی، سیاسی و… می شود و علاوه بر افزایش درآمدهای ارزی برای کشور، در حوزه تولید و کشاورزی از جمله خرما، گوجه فرنگی، صیفی جات و میوه و.

تأثیرگذار است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی حجم فعلی مبادلات تجاری ایران و روسیه را چهار میلیارد دلار عنوان کرد و افزود: با توافقات صورت گرفته حجم مبادلات تجاری ایران به روسیه حداقل به 10 میلیارد دلار افزایش می یابد.

وی از تسهیل شرایط مبادلات تجاری ایران و روسیه در این سفر خبر داد و بیان کرد: در هر جایی که منافع ملت ما اقتضا کند پای میز مذاکره حاضر می شویم و از منافع این مردم به صورت عزت مندانه دفاع می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور به استان بوشهر سفر می کند/ بررسی مسئولیت اجتماعی پارس جنوبی

رییس جمهور به استان بوشهر سفر می کند/ بررسی مسئولیت اجتماعی پارس جنوبی