مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:322022-01-22پزشكي

ابتلای تیم ملی قایقرانی به کرونا در اردوی بندرخمیر


مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر گفت: از 5 نفر از اعضای تیم ملی قایقرانی در محل اردوی آنان تست pcr گرفته شد که تست دو نفر از آنان مثبت گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد چنگایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر صبح امروز اظهار کرد: چند روز پیش با توجه به اینکه برخی از اعضای تیم ملی قایقرانی حاضر در اردوی بندرخمیر علائم سرماخوردگی داشته اند، با هماهنگی فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیم نمونه گیری مرکز بهداشت از تعداد 5 نفر از اعضای تیم قایقرانی در محل اردوی  آنان تست pcr گرفته شد که تست دو نفر از آنان مثبت گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه سری قبل هم تیم ملی والیبال مستقر در شهرستان نیز تست برخی از اعضای آنان مثبت اعلام شد، افزود: گروه های دسته جمعی مختلفی از جای جای نقاط کشور اعم از گردشگران، تیم های ملی، تیم های ورزشی استانی و یا شهرستانی و … که در بندرخمیر حضور می یابند، تست گرفته شده که هیچ تفاوتی با همدیگر و مردم و مسافر نداشته است.

دکتر چنگایی ابراز کرد: در زمان هایی که احتمال وقوع پیک وجود دارد طبیعی هست که موارد مثبت هم داشته باشیم، همانطور که همیشه گفته شده همه باید پروتکل های بهداشتی رو رعایت کنیم و هشدارها و تزریق دُزهای واکسیناسیون کووید19 را جدی گرفته و به موقع دریافت کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای تیم ملی قایقرانی به کرونا در اردوی بندرخمیر

ابتلای تیم ملی قایقرانی به کرونا در اردوی بندرخمیر